» extremt uppehåll and i'm sorry,

2009-07-18 @ 21:42:43
fy faaasen vad längesen det var jag skrev! hade först inte tid veckorna innan studenten med
tanke på allt som skulle göras, och sen började man jobba och göra en massa saker direkt när
sommaren kom. tänkte först ta bort bloggen, men varför detta ? helt onödigt om jag skulle få
för mig att ångra mig en vacker dag .. och denna vackra (?) dag kom idag då regnet öser ned
över Halmstad :) har jobbat hela dagen och är helt slut eftersom att ALLLA handlar när det är
fult väder. folk har inte bättre för sig helt enkelt haha. igår hände en liten incident på jobbet.
vi kassörskor hade inget för oss, så jag följde med Tommy & skar samt plastade in meloner. så
hjälpte jag till med lite andra saker & vips så har jag klämt mig själv mellan 2 handtruckar, den
ena som vägde ca 200 kg kom farandes mot mig så nu har jag en spricka i vristen (y) so great!

idag fyller min bubbsii 18 år <3 GRATTIS ÄLSKLING ! äntligen stor kicka <3

tänkte uppdatera med lite bilder ikväll från studenten & balen!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0