» kräm och hemlagad hamburgare.

2009-07-30 @ 14:06:35
igår ringde jobbet & väckte mig klockan kvart i 9 & efter pappas skämt i telefonen kunde jag inte somna om så jag gick upp hah ;b så jag satte mig och åt frukost, samtidigt som jag kollade på mitt älskade OC. sen kom våra danska vänner vid 1 för att stanna här några dagar o sedan åka vidare
till cypern ;o lyxigt hihi. klockan 2 var jag och michaela inne i stan och shoppade lite . trevligt att
gå runt i stan så länge ( förutom mitt hemska skoskav ). jag hade på mig ett par skor som jag inte använt på ett och ett halvt år tihi ;b vi kom hem kl 6 och sen hade jag huset alldeles för mig själv . mamma, pappa & 'danskarna' skulle på konsert i tylösand ! michaela kom in hit & vi lagade världens godaste hamburgare och pommes uh (: duktiga vi är baby. när vi var mätta & belåtna fixade vi oss och sen stack vi på förfest hos johan. & sen stan till kräm för hela slanten! usch för vakten som var helt dum i huvudet, usch för dig, och usch för tårar. men puss på alla underbara vänner som jag har
ni gör min dag! åkte hem med emelie & michaela vid 2 eftersom att de skulle jobba idag, hihi duktiga 
ladies jag har :) ikväll blir det fiesta med mickan och hennes jobbarkompisar + maria! (: puss & kräm.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0