» sara i blåbärsskogen.

2009-07-26 @ 23:33:44
idag har jag varit i blåbärsskogen med mamma & hennes kusin :)
plockat 2 liter blåbär, duktig sara haha. roligast var det när det
kom en orm. mamma blev sååå rädd & bara sprang runt & skrek!
det var bara en liten snokbebis ju, inget att vara rädd för va =)
sen var det så dumt, jag hade plockat 2 liter, dvs 1 hel glasslåda
full .. självklart kommer en stor insekt & sätter sig på min hand,
och jag kastar ut hälften av mina blåbär mitt i busken, såå jävla 
typiskt mig eller vad haha. det var ju bara att börja plocka igen.




Kiruna 2008 med klassen. ett underbart minne för livet!
här sitter jag & käkar blåbär när vi är på väg mot Kebnekaise.
att du stod ut med mig och mina blåbärsbreaks michaela haha!

Fotspår ♥
Postat av: maria

Fy vad du lurades älskling ! <3

2009-07-28 @ 21:29:06
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0