» student 09,

2009-07-18 @ 22:45:12


studenten var så sjukt bäst, och om jag hade fått så hade
jag gjort om det. finns ingenting som kan beskriva känslan den dagen
eller kvällen, toppen! att det var så mycket man kunde uppleva och känna på en
och samma dag visste jag inte att jag var kapabel till. både skratt & tårar kom fram, min
underbara klass o mikael thelin den bästa läraren ever .. kommer att sakna er något enormt,
men förmodligen möts vi igen. har ju som redan sprungit på vissa på krogen x antal gånger thi.!

BIG LOVE TO SPM06, ni är för bra !  <3






As we go on we remember all the times we hade together
vitamin c - graduation (friends forever)


Fotspår ♥
Postat av: lattemorsa

Fina : )

2009-07-18 @ 23:04:01
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0