» surfers paradise

2009-07-23 @ 22:54:00
igår var en hellyckad dag samt kväll! åkte en sväng till varberg med mamma & pappa runt lunchtid.
vi åkte dit eftersom att pappa hade presentkort på surfers paradise, deras kläder e ju alltid nice!
och visst blev det shopping. tack pappi, i love you!! <3 hur som helst så träffade jag Petter där (!)
han var där med sin son Markus & handlade, han har sååå härlig röst när man snackar med honom,
precis som på skiva när han rappar.. grr (a) här kommer lite bilder bilder på inköpen som gjordes ;



           luvtröja från Ripcurl, 799 kr.                                  väska från Roxy, 449 kr.


 
              t-shirt från Roxy, 349 kr.                                    luvtröja från o'neil, 999 kr.


efter att ha handlat en massa gick vi till ett jättemysigt ställe & åt, café ströget hette det.
supergod mat hade de, allt från baguetter och toasts till tacotallrikar och sallader, mums!

vi kom hem vid 5tiden, och jag fixade mig snabbt och sedan kom jenn hem till mig halv 8!
jag lockade hennes hår, superfint blev det. sen kom även michaela och till sist erika och
beatrice. vi satt här hemma och förfestade och sedan drog vi in till stan för att gå in på
kräm. där träffade vi toniia älsk som jag spenderade typ hela kvällen med right? ;D hade
en toppenkväll ute med mina sötnosar, sen tog michaela, jenn & jag taxi hem hit. jennii
sov över hos mig & det var mkt trevligt :D fyfasen vad man har varit seg idag dock.. ;b

Fotspår ♥
Postat av: Toniia

ÄlskarDig !

2009-07-24 @ 22:57:38
URL: http://toniiaa.blogg.se/
Postat av: maria

Gud va snygga tröjor älsk ! <3

2009-07-25 @ 18:34:34
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0