» you're in a dangerzone.

2009-07-23 @ 23:36:03
nu skriver jag igen, can't help it! hänt alldeles för mycket de senaste dagarna
för att få plats med allt i ett enda inlägg haha ;b idag vaknade jag & jenn sent
och vi åt god thaimat innan hon cyklade hem. jag begav mig till Zarah, för hon
skulle klippa och slinga mitt hår. var där halv 3 & vi var färdiga kl 7 , som sagt  
JA jag har tjockt hår! hahah. och nu är jag väldigt blond, men jag är nöjd med
det! tack zarah, du är bäst. har legat och kollat på OC i extrasängen som står
mitt på golvet i mitt rum, sen somnade jag även i typ 1 & en halv timme. nu är
jag äntligen vaken och vid liv! ska se till att vara pigg imorgon på jobbet bara.

pusshaaaj.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0