» baby he's real

2009-11-25 @ 14:36:41

En sak avklarad på min lista för dagen - vaccinationen mot svininfluensan!
Än så länge mår jag inte dåligt, men det brukar ju komma dagen efter o så.
Vi får väl se vad som händer hihi. Nu ska jag in till stan om typ 25 mins, &
då ska jag möta upp Sebbe. Sen blir det optikern + kolla runt för jag vill bli
av med mina presentkort nu. PISSVÄDER säger jag bara.! Det regnar och
blåser. Vet inte vad man ska ha för skor eller jacka på sig, för jag tänker då
inte sabba skorna för en så kort stund i stan. Så det får nog bli mina bruna
som jag redan har sabbat haha, de är SÅ FULA nu :)) Så när denna vintern
är slut så ligger de i soptunnan. Jacka med luva får det nog bli idag, avskyr
när man får regn i ansiktet & håret, känsliga mig för att jag har lockigt hår.

Trey Songs - I Invented Sex (ft Drake)

Dock tycker jag att videon suger, he's dirty.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0