» but it's only when i sleep

2009-11-17 @ 00:09:59
Det blev bio med Michaela, men inte bara henne. Sebbe, Nicke & Alex kom också med!
Filmen var väldigt bra, men den första av dem dvs. Män som hatar kvinnor var lite bättre.
Sen stack Nicke, Sebbe, Michaela & jag till Max för att pojkarna ville käka en snabbis ;)
Nu måste jag verkligen gå & lägga mig .. måste vara pigg imorgon bitti när jag ska vara
modell för Zarah. Får absolut inte glömma pärlörhängena, hur ska jag komma ihåg det
imorgon? haha. Sov så gott allihop, imorgon blir en händelserik dag, vi hörs! Puss! <3

och hoppsan, datumet blev fel bara för att jag skrev precis efter kl 12, tyyypiskt! :b




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0