» did you ever think?

2009-11-10 @ 12:30:51

god morgon bloggen :) eller kanske borde säga god middag?
sitter här och gosar med min Beckis som sitter på skrivbordet
jämte mig medans jag skriver. CUTE! det regnar & min tv är
heelt knas för det. ikväll blir det jobb, 16.30-22.30! och snart
är det min b-daaay! wihooo. fast .. jag måste erkänna att jag
tyckte mycket mer om att fylla om när jag var liten haha. :)


så fort de är i närheten låtsas du att de är guld värda.
när du vänder ryggen till och går, då är de luft för dig.

måste ha en ny nyårsklänning. kanske kan köpa en i sthlm?
utbudet i hstd är så himla litet! och jag hittar inte ens något
som jag tycker om på nelly.com, då är det riktigt illa haha.



bild från i våras. ♥ i love you kittycat


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0