» extremt dålig uppdatering

2009-11-22 @ 14:39:16
så blir det alltid när mina helger är fulla av planer..


Torsdag
min älskade bumbi EMELIE fyllde 19 år grattis grattis!!!
Tränade afro på Nautilus med Jennifer. fyfan vad svettigt!
ja tänka sig detta, jag har varit duktig och skaffat gymkort jag ;)

Fredag
Började jobba 13.30 och slutade 19.00. sen blev det snabba
ryck hem för att fixa sig, o sen till Emelie för att fira hennes
19årsdag! efteråt blev det krogen där vi även var med älsk,
alex, nicke & robin. tack för allt emelie, hoppas du hade kul!

Lördag
Jobbade 13.00-22.30. fanns inte mycket mer att göra efter
detta arbetspass förutom att sticka till Max med Zarah och
käka. + snacka massor. du är helt underbar vännen min! :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0