» flickan som lekte med elden

2009-11-16 @ 16:42:51

Ikväll blir det som sagt bio med Michaela :) Det får bli Flickan som lekte med elden. Är det bara jag som tycker att 2012 påminner om exakt det som Day after tomorrow handlar om? :s För när Nicke & Sebbe var här så sa Nicke att det till och med är samma regissör till de båda filmerna.. hm ja, man kan ju allt undra lite. Jag längtar tills vi sitter och knaprar popcorn på bion, älskar de som man köper där! Fast bion börjar inte förrän kl 21.00, o den
är 2 timmar och 9 minuter lång, så Michaelas pappa är snäll och hämtar oss efteråt. Jag kaanske skriver något inlägg när jag kommer hem, om jag orkar. Ska upp och vara hårmodell imorgon kl 8.15 nämligen :) PUSSA ♥




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0