» flippar jag nu ??

2009-11-03 @ 20:14:00

imorse vad jag på John Bauer med Zarah som planerat. hon var jätteduktig och frisyren blev väldigt snygg! dock fick hon ta bort det igen när hon var klar, inte direkt så att jag går runt med löv & kastanjer i håret (a) thih. sen käkade vi på Mc D. & pratade lite. på lördag blir det KA-fest & då ska vi förfesta hos henne yeey! vi längtar. ♥


& idag har jag bakat äppelkaka som jag gör så ofta nuförtiden ;b hittade ett perfekt äppelträd
vid stora lekan så det var bara att plocka äpplen där haha! sen har jag även kollat på en film;
'My Fake Fiance'. den var faktiskt bra & samtidigt lagade jag mina älskade röda träningsbyxor!

imorgon ska jag till stan och hämta min nya mobil som jag får helt graaatis. gratis är gott.
sen ska jag jobba från 15.00-22.30, och sen är min dag fullproppad där ja.

jag saknar redan min älskling. ändå var jag med honom senast igår & det är redan tomt.


Fotspår ♥
Postat av: Mickis Pickis

Carlsson like your socks :D<3

2009-11-05 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0