» för du är det sista jag tänker på innan jag somnar

2009-11-02 @ 21:22:45

och den första jag ser när jag vaknar.


Förlåt för dålig uppdatering i helgen, har typ bara jobbat ändå så it doesn't matter.
igår stack jag hem till älskling efter jobbet. sov där och sedan gick vi upp kl 6 för
att sjunga för hans lillasyster som fyllde 11 idag :) & sen somnade vi om igen, och
det var sjukt skönt. att bara vara med dig är det bästa som finns. jag älskar dig.

runt 4 åkte jag hem för att direkt käka pizza med Michaela, så gott det var eller!
La Cantina har faktiskt helt OK pizzor. en mamma mia (Bolognese) med vitlökssås
är min absoluta favorit ;b nu har jag duschat & försökt städa lite, men det går åt
skogen! kan aldrig göra något ordentligt längre, åh fattar inte vad det är med mig.

ska till John Bauer imorn, ska vara Zarahs docka inför hennes prov i kreativ balfrisyr.
dock är det 08.15 på morgonen, lite lam tid ha. men det gör inget, hon är underbar.
sen ska jag även ta sprutan mot influensan, lika bra att göra det eftersom att jag har
så pisskasst immunförsvar. hoppas inte att jag får feber eller något av den bara, ska
jobba på onsdag nämligen. nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma. ciao puss!




mitt hååååår .. det växer som ogräs just nu och det är jobbigt att behålla det utan tovor (a)



TIPS

Serum att sätta i hårtopparna, får håret att se typ 10 ggr mindre skadat ut än vad det är.
Loréal är det serumet jag tycker är absolut bäst. dock är det ganska dyrt med dessa ;b

Hårinpackning är ett måste right? och jag vet många som inte fungerar alls, & det är bara
BS när det står att man ska ha det i håret under 3 minuters tid. sov med det i håret ist. &
skölj ur på morgonen. Nivea är min favorit bland inpackningar, men lär väl hitta en ännu
bättre snart om man bara går upp en prisklass. Nivea intense repair är annars fullt duglig :))

 


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0