» i gotta know when to stop

2009-11-07 @ 23:56:14


kollade nyss en sjukt bra film på 4an.
Desperate hours hette den för er som inte såg.

får lite smått panik när jag tänker på de jeansen jag hitta i fredags.
vill verkligen ha dem nu helt plötsligt. plus jag skulle behöva en ny
jacka. jag har bara min långa dunjacka som vinterjacka, min andra
bruna är alldeles för liten.. ska man knäppa den så fryser jag noog
typ ihjäl om midjan? & resten av mina jackor är höstjackor, vilket
knappast kommer värma mig i vinter. o jag vet precis hur jackan
ser ut som jag vill ha, jag vet bara inte vart den finns haha. Något
annat som jag behöver är nya sneakers, eftersom att mina tygskor
har gått & blivit mina "jobbskor" och de är inte alls vita längre.. blä.


  

Reebok - i like 'em a lot! har ett par gamla Adidas med svarta ränder, dessa var lite roligare.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0