» i never meant to start a war

2009-11-17 @ 19:52:21


Bruduppsättningen blev riktigt bra, Zarah var toppen som vanligt! Men fy tusan vad trött jag var eller? Riktigt längesen jag sov så lite en natt helt själv. Jag menar, inte så konstigt om jag somnar sent när jag är med älskling,
men när jag är själv - vad är det då som gör att jag inte kan sova? Ingen aning faktiskt, kanske saknade Sebbe
för mycket thih. awhh, kidding :) ikväll måste jag verkligen gå och lägga mig i tid för att ta igen all denna sömn.

Zarah klippte även mitt hår gratis, tack så jättemycket! Och jag blev nöjd, var typ ett halvår sedan den senaste gången jag klippte mig haha :b Snacka om att det gjorde skillnad för mitt hår! Stack snabbt bort till John Bauer
vid Lilla Torg & hälsade på Sebbe och Nicke innan jag stack hem. Köpte även med pasta från Pastavagnen :))

Något som gjorde mig superglad var att min chef ringde och väckte mig :) & hon frågade om jag kunde jobba imorgon, plus att de behöver någon hela nästa helg som jobbar på avdelningen Hälsa & Skönhet, och hon hade genast tänkt på mig då :) Happy happy happy. Något som inte är lika positivt är att baby har jobbig huvudvärk. Tycker det är sjukt att ingen kan göra honom frisk nu nu nu nu .. så att jag kan vara hos honom på direkten. ♥

I eftermiddag hann jag vara hemma i 2 timmar och efter det tog jag bussen in till stan för att träffa Antonia baby. Meningen var att vi skulle fika, men det slutade med att vi tog oss en promenad i stan istället, lika mysigt det! Var inne på Kicks eftersom att jag var tvungen att köpa min favoritmascara. Jag fick en av mamma som jag använde för något år sedan, men när jag provade den så dög den inte alls. Fick så dåligt samvete! :( Men mina ögonfransar är så sjukt viktiga för mig, hur silly det än låter :$ Blev väldigt glad när det fanns ett erbjudande inne på Kicks där det stod att om man köper 2 valfria produkter från Max Factor, så får man en neccessär fylld med smink alldeles GRATIS! Det kan jag verkligen rekommendera, för neccessären var jättefin & sakerna som fanns i var verkligen urgulliga och praktiska! På bilden så ser neccessären supertråkig ut, men den är mycket finare irl kan jag lova! ;)



Erbjudande!

Köp 2 Max Factor produkter och du får säsongens glammiga designerväska fylld med mini-makeupen som ger dig partylooken skapad av Max Factors internationella make-up artist Pat Mc Grath – utan extra kostnad! (Värde 300:-)


Designerväskan innehåller:
Mini Colour Collections Lipstick “Hint of Red
Mini Kohl pencil “Black
Mini Lasting Performance “Natural”




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0