» i want your bad romance

2009-11-26 @ 21:39:02
Sara har varit flitig idag hihi. Först jobb från 07.55-13.00. & sen tog jag bussen in till stan för att käka med pappa. Hann vara hemma en kvart för att bara hämta träningsväskan, och sen stack jag till Nautilus. Sprang 3.6 km igen plus tränade på maskinerna på gymmet. GÖTT! Imorgon ska jag jobba, på Hälsa & Skönhet, kommer bli vääldigt skoj att vara där i helgen :)) Hmm, imorgon kanske, bara kanske.. så hänger jag med Michaela, Anna & Robin till underbar. jag fullkomligt HATAR när de släpper in 92or där, hallao vad händer med ert alkoholtillstånd när detta upptäcks? så jävla tråkigt är det. sorry men det är sant. jag förstår verkligen hur 89orna kände förra året fyfan :b

Ikväll har jag kollat på Mammas pojkar, och just nu är det Glee. Ska sova
så fort jag bara kan för jag är så saaatans trött.! and i miss my baby too.




puss


Fotspår ♥
Postat av: Anna

Äntligen någon som förstår varför man inte går till Underbar... Inte bara jag som tycker de. Äntligen...

2009-11-27 @ 19:37:43
URL: http://annahoffert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0