» it's all a big show

2009-11-25 @ 23:12:22
 
it's all about you.

Det blev en del gjort idag trots vädret. Tog bussen in till stan och köpte berlocker för mina presentkort på Urkedjan! En berlock till spinning-halsbandet jag fick av älskling, & en berlock till mitt Pandora-armband :) 
Sen gick jag och gjorde min synundersökning, inte alls skoj resultat det blev. Har inte varit där på 4,5 år &
det visade sig att mitt högra öga inte hade ändrats alls. Men mitt vänstra hade ändrat styrka med 1.0, plus
att de upptäckte att jag har brytningsfel.. inte alls skoj! :( Imorgon får jag nya linser iallafall, så då kommer
jag att se perfekt igen. För enligt min söta Maria så märker man inte direkt av brytningsfel om man har de :)

Träffade även Sebbe & Alex lite snabbt nere på B&B. Gav pengarna för Sälen-resan, så får vi se hur det blir
med det! När jag kom hem var jag sjukt hungrig, lagade lite mat och sen kom my beloved neighbour hit . <33 vi kollade på Beck - Monstret & käkade chips. Det var sååå gott & onyttigt! Ska träna imon om jag inte har feber.

Imorgon ska jag jobba, börjar 07.55 så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu :) Natti!






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0