» jag kan helt enkelt inte hjälpa det

2009-11-18 @ 21:49:42


Hejhopp! Idag vaknade jag tidigt, jobbade 07.55-13.30. När jag gick upp märkte jag genast vilket skitväder det var, och även mamma gjorde det så hon sa att hon kunde köra mig. tack ♥ Hände som vanligt lite roliga saker
på jobbet men det är inget man direkt skriver här haha. Hur som helst så fick jag mitt schema för jul och nyår, det är verkligen en massa tider. Får lite smått panik då jag inte riktigt förstår hur sjutton jag ska hinna med all julklappshandel & fritid samtidigt som jobbet. Men jag är sjukt glad över att de vill ha mig där ! i love that job.  Imorgon är jag ledig, och förhoppningsvis så ska jag & jennifer till Nautilus och dansa Afrodans! hon var sjuk idag så förhoppningsvis är hon bättre imorgon, annars går jag nog fasen dit själv haha. Nja, lite mobbat kanske men whatever. Jag har stolt nog skaffat gymkort för 14 månader framöver och här ska det defintivt tränas! =)

Jag har inte skrivit om den mysiga kvällen jag hade hos älskling i fredags. Vi åt thaimat med hans mamma & johan, och sen kollade vi lite filmer. Fick även världens gulligaste present av honom som jag verkligen alltid kommer ha på mig - ett spinninghalsband med en berlock i form av ett hjärta till! ♥ bild på det kommer så småningom, är inte på humör för att ta fram systemkameran just nu. Men jag älskar dig. lämna mig aldrig.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0