» life is beautiful

2009-11-24 @ 22:20:04

Igår var jag & tränade med Zarah på Nautilus, första gången för mig på gymmet :) har inte tränat på flera år, shame on me. Ändå sprang jag 3.6 km till att börja med, och sen tränade vi på en massa olika maskiner. tack
för en härlig förmiddag gumman! & igårkväll stack jag hem till Sebbe. Äntligen en massa skratt as usual :)

Jag sov hos Sebbe & sen "missade" vi två bussar in till stan imorse ^^, hann vara hemma en stund & sen stack jag till jobbet 14.30-20.00. Jag är trött trött trött! Måste bara städa mitt rum innan jag går & lägger mig för det ser ut som ett bombnedslag här som vanligt huhu. Har upptäckt att jag har en massa presentkort på olika ställen med :)


Juste! hade en så jäkla söt 10åring och hennes mamma i kassan hos mig på maxi idag.

Mamman - Ursäkta mig, men vet du om dessa är goda? (håller upp ett paket kycklingspett)
Jag - Hm nej, tyvärr jag har inte smakat dem än. men det är de säkert!
Flickan - Varför har du inte smakat dom för?
Jag - För att min mamma inte har köpt hem dem till mig :)
Flickan - Ahaaa, hur gammal är du?
Jag - 19, och hur gammal är du?
Flickan - Åh! Jag är 10 och fyller snart 19 jag med, då ska jag flytta hemifrån och bo i USA. jag ska ha en bondgård med en massa grisar, kor, får, katter och hundar. Och så ska jag bo i ett stort vitt slott.
Jag - haha jaså? det låter ju toppen, en genomtänkt plan.
Flickan - Ja! och så ska vi ha en stooor pool i mitten av allting, men den ska vara gömd under marken så man måste gräva upp den om man ska bada..
Jag - jaså, är det för att folk inte ska tjuvbada i din pool eller?
Flickan - Ja precis, men jag ska ha en liten också såklart där alla får bada :)

sen fortsätter hon prata om att ha riktiga akvariefiskar under sitt köksgolv och att hon redan har träffat den hon ska gifta sig med i USA och att de bara har setts en gång.. en riktig babbelmaja haha! och efter ett tag får hon syn på min namnskylt.

Flickan - Hej Sara!
Jag - haha hej på dig med.
Flickan - Jag vet vad du heter & när jag kommer hem så ska jag skriva om att jag har träffat dig i min dagbok!

så jävla söt unge eller vad? haha.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0