» man mår som man förtjänar

2009-11-15 @ 23:27:16
gårdagen var typ helt underbar, det jag minns iallafall haha. Anna kom hem till mig vid 6-tiden & sen kom även Michaela en stund senare. vi fixade klart allt här hemma, o sen kom min älskling, Jennifer, Nicke, Alex & Bajro. efter ytterligare ett tag så hade alla kommit :)) Emelie, Elin, My, Arbana & Julia! vi hade lite skoj med kortleken
som jag fick av Michaela när jag fyllde år. 'BIBELN - spelet om mina vänner.' så jävla sjuka frågor haha! en massa saker hände & min fylla hände. blev så sjuukt full. fattar inte hur detta gick till? eller jo det vet jag ju egentligen, men det gick så himla snabbt. och vi åkte in till stan, var på The Corner & sen när vi tog bussen hem kl halv 3
så var jag fortfarande full. somnade med jackan o väskan på i soffan ;s haha pinsam kväll kan jag ju bara säga.

det var väldigt synd att vissa inte kunde komma "/ Maria stackarn som mådde så dåligt! <3

Tack så jättemycket för alla fina presenter & för att ni ville komma ♥
Ni är underbara, både vännerna & min pojkvän. Så tack för att ni finns.



Fotspår ♥
Postat av: maria

Åh ja, jag soom så gärna ville komma =/ <3

2009-11-20 @ 14:33:07
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0