» move if you wanna

2009-11-09 @ 22:25:41
idag var jag som sagt i stan med mamma först. hittade en sjuukt fin tröja & en jacka som
jag vill ha. men det är inget vidare o köpa det när man fyller år om 3 dagar haha. iallafall
så lunchade vi på Blue Thai, vi har blivit lite utav stammisar där jag & mamms haha ♥ sen
skulle mamma gå & fixa lite inför min b-day så jag ringde upp michaela och hon kom upp
till stan! hon följde med mig när jag provade mina favvojeans och jag köpte dem thih. de
var rätt dyra, 1299:- inte precis det billigaste paret jeans man kan hitta då men. efter ett
tag sprang vi på Anna, (da lady) och vi 3 stack hem till mig för att kolla på "John Tucker
must die". den är helt okej. sen har jag & michaela knasat här hemma och hon har gjort
flätor av hela min lugg haha. ser ungefär ut som mariettes hår? noooot! thih baby baby.



sen ville michaela veta hur hon skulle se ut som fladdermuuuuuuus.
helt galet var det. 'vitt tygskrev' .. jag undrar vad du hör med honey,
du är ju knappast en fladdermus iallafall för de hör utmärkt baby :D


Fotspår ♥
Postat av: Carlsson

Någon måste ju vara normal!? =D vem vill inte veta hur man skulle se ut som fladdermus liksom? haha. Everybody wants to know that,right? :D hahahaha <3 gulligt!

2009-11-09 @ 22:36:40
Postat av: Sara

hahaha. du kom lite sent till halloween bara :(

men jag förlåter dig för det :D big love hunnie. <3

2009-11-09 @ 22:38:13
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0