» pop princess drive me wild

2009-10-04 @ 23:54:43
helgen har varit så sjukt bra

i fredags firade vi Frida, vilket började med förfest på ett hotellrum vid Norrekatts park. vi hade sjuukt kul med kortspel och drickande. Arbana baby, fy sjutton vad du & jag skrattade. kanske borde skriva FAN med tanke på vårt samtal innan HAHAH! and FRANK(L)Y . . i love u bubbs! <3 sedan vid 12-tiden stack vi vidare ut på stan där alla tappade bort varandra, vi var lite utspridda helt enkelt. träffade älskling & var med honom i princip hela kvällen och vid halv 3 var Nicke snäll & körde oss hem. En riktig toppenkväll med flickorna, i've really missed it a lot! ♥

sen igår stack Anna, Michaela, Robin & jag till Getinge där Nicke hämtade oss för att sedan köra till sin lägenhet i Fbg. Malin och Robin var också med i bilen. När vi kom fram befann sig älskling, Alex & Kalle redan på plats. en massa sjuka skratt och galenskap denna kväll/natt. TACK alla <3 jag, Sebbe & Alex sov över hos Nicke. & när vi vaknade runt kl 10 var åtminstone jag & nicke sjuuukt hungriga så vi stack ut på stan för att hitta ett bra ställe att käka på. Det slutade med " Charlie Chaplin ", Nickes favvoställe ^^, vilket vi köpte hem mat från och tog med oss upp till Nicke. Det blev idoltittande i nääästan 3 timmar o sen åkte vi till Getinge. stannade hos älskling i ytterligare 2 timmar & sen blev det bussen hem. kamelbulle haha.. som vanligt knäckte jag sönder mig och till slut skrattade jag åt allt som kom ur någons mun. hopplösa sara som alltid skrattar utan större anledning. Puss & god natt på er !


Fotspår ♥
Postat av: Arbana

hahahahahahhaah asså de va helt sjukt roligt hahahaha måste göras om (A) LOVE U <3

2009-10-05 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0