» and i'm off to work again

2009-10-23 @ 08:19:27
hej allihop! nu ska jag ta bussen till jobbet om 15 mins. egentligen skulle
jag ha cyklat men när jag gick upp så snö-regnade det !? och då ville jag
absolut inte sätta mig på cykeln haha. lite bekväm är man ju allt :) hade
en trevlig middag igår i stan med Sebbe , Nicke & Kalle :) gick även in
till 3 och frågade hur det gick med min mobil som är sönder och då på
lagning. hon kollade efter, det visade sig att de hade skrivit i verkstaden
att den inte går att laga och att jag kommer få en helt ny likadan gratis!
(: det säger man inte nej till eller ;D nej .. nu får jag springa till bussen.

ta hand om er ! pusspuss


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0