» another lame monday

2009-10-26 @ 08:20:50

godmorgon allihop. sovit gott?

Om 45 mins. sitter jag hos tandläkaren för sista gången som 18åring.
Det vill säga, sista gången jag går dit for free! Undra hur detta ska gå,
vet bara hur mycket jag då AVSKYR att bita ihop på de där plastiga
sakerna när de ska röntga munnen. EUH! vi får hålla tummarna * Sen
ska jag in till stan med mammi så fort de öppnar, har en sjuukt lång
inköpslista som jag måste följa idag. Baslinnen & leggings är nog det
som står högst på listan, eftersom att alla mina linnen har fått minst
ett hål i sig på jobbet pga personalkortet .. o mina leggings har blivit
helt uttvättade. Hur snyggt på en skala 1-10? minus 2 helt klart. &
förlåt för dålig uppdatering denna helgen .. har haft en massa jobb
och igår tränade jag. Och somnade klockan 22.00 haa! lite pinsamt.

men nu är jag förhoppningsvis helt utvilad och tar nya tag i veckan!

PUSS ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0