» baby i'm a troublemaker.

2009-10-28 @ 15:05:54
HATAR när folk ringer och väcker mig på morgonen, finns inget värre!
första gången på veckor som jag kan sova ut ensam hemma och jaah då
ringer självklart telefonen. TWICE! & jag vaknar med huvudvärk vilket
gör min start på dagen riktigt jäkla dålig. men nu har den släppt lite som
tur är & om 2 timmar befinner jag mig i stan med Anna älsk! We've got
some catching up to do. and we also got some eating on the list thih. har
saknat dig baby. sen ska jag vara hemma ikväll & fixa lite saker så att jag
slipper det imon - det kommer bli en väldans stressig torsdag and i like it!

puss & kram ♥ ha en bra onsdag alla.





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0