» cuuz we're going to the big city!?

2009-10-21 @ 22:27:42

sitter och snackar med michaela & emelie på msn, vi planerar vår tripp till Sthlm!
fyfan vad jag längtar, imorgon blir det att boka biljetterna skulle jag tro? ÄLSKAR
att vara med dessa tjejerna. ni är bara för jävla underbara ♥ . det kommer att bli
en massa shoppande & mys där. det gillar vi starkt thihih. i love you my ladies!

idag jobbade jag från 8.30-17.30. känns som att jag stressade & gjorde hur mkt
som helst. satt i kassan, hade tidningarna, stod i cafét.. men blev bra till slut och
jag slapp få huvudvärk som jag kan få ibland av all stress .. bestämde även mig
för att gå med på power + boxning på Nautilis på söndag. vi är minst 20 pers.
från Maxi som ska träna tillsammans, och ja .. fyfasen vad skoj detta ska bli! :)

mitt liv är i en fullständig kaos, har knappt koll på något för tillfället. det är så
sjukt mycket som händer i oktober/november att jag blir galen! till o med min
egen 19årsdag gör mig stressad moha. jobba blir det iallafall veckan ut , spikat
& klart haha. nu ska jag snart sova så att jag är pigg inför morgondagens jobb.

ska även in till stan och luncha med älskling. myyys! ♥ u make me smile.



 lite bilder på mig i min höstjacka som jag totalälskar. ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0