» en riktig mysdag med mysmys

2009-10-07 @ 23:34:07
idag var jag som sagt först och tonade håret hos Zarah kl 11. sen runt halv 3-tiden träffade
jag Maria i stan, och vi stack till Hemköp för att köpa alla ingredienser till äppelkakan som
vi senare skulle baka, mums :$ träffade även älskling & nicke snabbt. saknar dig som fan.♥
när vi hade gjort detta åkte vi hem till mig & bakade en MEGASTOOR äppelkaka som vi 
sedan serverade oss själva tillsammans med en stor bunke vaniljvisp. Ååhja, vaniljvisp ska
det minsann vara. vi satt & pratade och hade det mysigt i några timmar. sen stack jag in till
stan för att sola. ett stort tack för en helmysig dag gumman , i love love love you! ♥ PUSS!





Fotspår ♥
Postat av: maria

vaniljvisp med äppelkaka ska det vara :D i love love love you too ! <3 Sara "världens-bästa" Sköld <3

2009-10-08 @ 16:14:04
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

Don't I just love the two of you <3

2009-10-09 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0