» failure is not an option

2009-10-19 @ 22:06:24

hej alla som läser,

sitter här och lyssnar på en massa bra musik + har precis bakat äppelkaka
efter min mormors gamla recept, finns verkligen inget bättre! konstigt det
känns att skriva mormor, har liksom aldrig haft någon mormor eftersom
hon dog när mamma var 15.. samma sak med att aldrig ha haft en farfar.
iallafall så måste hon ha varit en hejare på äppelkaka min mormor.. :) ♥

tänkte hur som helst sammanfatta helgen eftersom jag inte bloggat i helgen.

LÖRDAG
var hemma hos Arbana baby & hade det jättemysigt. ♥
hahah snacka om att vi var onyttiga baby :b vi åt både
godis & popcorn. sen var hennes mamma söt och hade
bakat bullar precis när jag skulle gå vid halv 12 så då
åt jag det med haha :) tack för en toppenkväll honey.

efter det stack jag in till stan och tillbringade min kväll
med älskling, robin, alex, malin och manfred. vi var på
the corner mestadels .. sen halv 3 tog jag bussen hem
med michaela darling. :) haha en aning mycket skratt!

SÖNDAG
älsk kom hit kl 8 och sov här.
BALOO <3 SPÄTTAN
haha nää.. just kiddin' baby!


Fotspår ♥
Postat av: maria

Det är sant, din mormor måste definitivt varit en hejare på att baka äppelpaj (: riktigt god deg! <3

2009-10-20 @ 11:34:14
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: A

hahahahahhaa, I loove u <33

2009-10-20 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0