» here i go again

2009-10-15 @ 13:48:03

var nyss iväg med mamma för att handla på MAXI mitt jobb. så ringde carina strax innan och frågade ifall jag kunde gå in och jobba 14.30-18.15 , så det ska jag göra nu! det fick bli en snabb shoppingrunda där inne med mamma och nu håller jag på att dra på mig sisådär 1000 lager med kläder för att inte frysa ihjäl när jag cyklar
till jobbet? det är just vid sådana här tillfällen som man önskar att man faktiskt hade körkort haha. jag hoppas verkligen att jag kan träffa älskling en stund ikväll efter jobbet, men annars ses vi imorgon .. åååhja för då ska
jag nämligen TATUERA MIG gott folk !! =D så sebbe ska hänga med mig dit som moraliskt stöd hihi. & jag kommer så så så lipa & gnälla. nej nu får jag ta & cykla, sitter här i min mössa och kommer ingen vart moha :)

hörs senare maybe!
pusspuss


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0