» i wanna be forever young

2009-10-11 @ 23:55:32
hallo alla ni som läser! det blev ingen film med michaela, vi pratade massor istället :)
har haft en seg helg eftersom jag jobbat fredag och lördag. men igårkväll var jag hos
älskling och stannade där tills idag på eftermiddagen. Tyvärr kunde kvällen ha börjat
bättre .. VI SÅG EN KATTUNGE BLI ÖVERKÖRD !!! =( det var verkligen det
sjukaste jag varit med om! vi var 2 meter från den & älskling frågar mig: Kommer den
att bli påkörd tror du
? och jag svarade "tids nog blir den det". och pang, den springer rakt
ut i vägen när det kommer en bil. det säger bara SMACK, och där ligger den och har
dödsryckningar i nästa sekund. jag började självklart lipa.. ÄLSKAR djur & jag tänkte
direkt "stackars ägaren till katten, den var så liten". kan inte hjälpa det men har man varit
djurälskare sedan man var liten så är det jävligt känsligt. ao. vi var hemma hos sebbe
hela natten sen. vi båda var sjukt trötta men ändå låg vi och pratade hur mycket som
helst vid 3tiden. mysigt och bra baby. ♥ imorgon blir det stan med älskade mickan :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0