» it's kickin all over your body

2009-10-17 @ 10:45:42




Ars Amandi - konsten att älska

Här har ni 2 bilder på min tatuering som gjordes igår! jag fullkomligt älskar den och det är jag så sjukt glad över! fast min dag var ju inte helt toppen igår, & den började dåligt redan kl 5 på morgonen då jag fick huvudvärk pga lågtrycket som låg över Hstd.. men jag lät inte det hindra mig från att vara på gott humör eftersom att jag skulle tatuera mig kl 12. stack in till stan kl 11 för att köpa Helosan-salva samt ta ut pengar, och då sprang jag även på Caroline som hängde med mig ner till Pablo. hon bokade tid och Sebbe & Alex kom dit för att hålla mig sällskap! skönt att ha baby där. ♥ det kändes mest på mitt höftben, men annars kändes det precis som Caroline sa - "som att någon skär med pyttesmå rakblad i din hud" . det gjorde verkligen inte så ont som jag hade förväntat mig. efteråt
då jag hade tatuerat mig stack vi till Sibylla där de åt mat och jag åt glass. Alex ville speeela så vi stack även till Asian Palace och dit hängde även Malin & Jessica med en stund :) ♥ hm ja, sen stack jag till jobbet och jobbade 15.00-20.15, usch vad jag mådde pyton eller!? hade så ont i huvudet att jag mådde illa och höll på att svimma :/ kände mig helt okontaktbar & hela min kropp gick på automatik. när jag kom hem tittade jag på slutet av idol med papii & sen pratade jag med lite folk på msn + michaela kom hit och såg min tattoo (: en fullspäckad dag thi.

nu ska jag kolla på High School Musical typ 3 eller vad det nu är, den går på TV haha!
har ändå inget bättre för mig och jag är så jäkla trött efter gårdagen :} hörs senare. puss ♥


Fotspår ♥
Postat av: maria

Så fint det blev gumman! (: <3

2009-10-17 @ 11:37:34
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Lolliseen

Vilken fin tatuering sötnos!!

2009-10-18 @ 23:20:49
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefin :)

2009-11-19 @ 19:38:10
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0