» let's play a lovegame

2009-10-12 @ 21:57:15
haft en toppendag med Michaela & Sandra på stan idag! handlade ingenting heller, stolt över detta moha. pratat
en massa minnen har vi gjort. från då vi gick på hallägra, när jag & sandra fick en isboll rakt i ansiktet, eller när jag blev utburen av keven & keven rakt ner i en snödriva. vi har verkligen haft kul vi, känns SÅ tråkigt att man inte ses någonting längre typ.. but that's life. ikväll har jag varit smått duktig & städat lite, är inte helt klar så ska fortsätta snart. tog en paus & gjorde en miniäppelkaka till mig själv, var så fruktansvärt sugen! :$ samtidigt kollar
jag på Svenska Hollywoodfruar, de är verkligen totalblåsta haha. fast Anna Anka, hon har rätt i några få saker . men när hon säger det så låter det ju så otroligt bitchigt. men jag kommer aldrig bli sån som slutar vara fräsch
för att jag gifter mig, det skulle bara leda till sämre självkänsla hos mig :) nu ska jag fortsätta städa. ♥ pusshaaj!




slängde skor igår & då dök dessa upp.
bruna moccastövlar från 08. har aldrig
använt dem, suupersnygga och sköna.
så de åkte minsann på idag thihi. <33

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0