» put the needle on it

2009-10-15 @ 21:46:40
okaj, imorgon smäller det och då kommer jag inte längre att ha en obefläckad kropp eller vad man nu säger. vet att många vet vad jag ska göra för något och vart, men ser ingen anledning till att skriva ut det på bloggen än hih. det får bli en bild imorgon eller i övermorgon på den istället! jag är så sjukt glad över att sebbe följer med .. hade förmodligen avlidit annars haha. det som gör mig lite smått worried är att jag ska jobba efteråt redan kl 15, vilket leder till att jag kommer gå runt och vara helt galen och uppe i högsta varv där thih! ite för att jag kommer ställa mig och visa tatueringen för alla kunderna, så galen tänker jag då inte vara. idag gick det toppen på jobbet, var så sjukt mycket folk där! tänk er hur det är dagarna innan midsommar/jul/nyår . . & multiplicera med 3? oja detta sammanfattar folkmängden rätt bra det :) btw, köp Extra Fresh tuggummin på maxi 3,95:- påsen, så sjukt billigt! var och handlade innan med mamma och jag var galen nog att köpa 6 paket haha. kommer alltid till användning.

övriga planer inför helgen förutom tatuering och jobb är dåligt spikade och allt känns smått rörigt.. det löser sig nog efterhand som dagarna kommer. måste komma ihåg att skriva upp mig på festlistan på jobbet imorgon, det ska nämligen bli lite fest med alla i kassalinjen woho! tror nämligen att jag hänger på, alltid skoj med kollegorna!

nej nu ska jag skriva ut min framtida tatuering & sen radera bilder från datorn.

ta hand om er alla! PUSS ♥

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0