» second chances they don't matter

2009-10-06 @ 23:12:07
people never change.


   

idag har det hunnits med en hel del faktiskt. IKEA samt Väla med mamma och pappa över dagen . köpte mina efterlängtade kuddar att ha i sängen. 65x65 cm NICE! sen köpte jag även ett halsband, vilket det står Sarah på. bild kommer förmodligen i nästa inlägg tihi. för er som inte visste så stavade jag med H när jag var liten .. men sen ändrade mamma & pappa det till vanliga Sara. så mjaa, man kan väl säga att jag ibland får för mig att stava det the old way (: hur som helst var jag tillbaka i Halmstad runt 5-tiden, och jag stack till stan direkt för att gå på bio med Arbana baby. ♥ träffade även maria en snabbis och vi stack in på Gina Tricot där jag köpte en mysig stickad tröja. Bion The ugly truth var gaalet bra! Arbana & jag skrattade tyyyp hela tiden :} ett riktigt bra tips
för er som är lite biosugna! ;) och som sagt, klicka på bilderna för större format. imorgon ska jag tona håret :)

usch vad jag saknar älskling. ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0