» tap on my window, knock on my door

2009-10-15 @ 22:11:24

Maroon 5 - She Will Be Loved


' it's not always rainbows and butterflies. it's comprimising moves us along.
My heart is full and my door's always open you can come anytime you want '




min & mammas bilturer är alltid lika jäkla roliga. vi föreslog hur vi skulle laga mina röda prasselbyxor och att de
satans nog hade varit perfekta att ctkla till jobbet i. de är nämligen sönder FRAM i grenen? ;o pretty wierd. men
då föreslår mamma att jag ska sätta SÄKERHETSNÅLAR där fram så att jag ser ut som en bebis haha! fyfaan som vi skrattade, tårarna rann medan hon körde. tur att vi kan lätta upp stämningen när vissa saker är som skit.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0