» tjej(snusk)tidning & chokladmousse

2009-10-13 @ 23:56:20
thihi. idag har michaela & jag varit på sannarpsgymnasiet lite snabbt, vi skulle hitta Linda vår gamla danslärare för att få filmen på vår dansshow vi gjorde i juni. Dance Behind Bars, den var supergrym och jag vill bara göra om det! ska bli roligt att få filmen och se det med egna ögon, dock är det inte lika bra att se det på film som live förstås :(

Efter sannarp stack Michaela, Maria & jag in till stan en sväng. vi åt på Hello respektive Pastavagnen eftersom att alla ville ha olika saker haha. sen gick vi och hyrde en film och stack hem till Maria för att kolla. Nej den var inte särskilt bra, hejsan B-film. kan inte ens minnas vad den hette. Kirsten Dunst var iallafall med i den. mys på er ! <3

ikväll har jag solat medans Michaela satt jämte & lyssnade på musik haha. sen åkte vi hem till mig för att proppa i oss chokladmousse. vi hade väldigt roligt åt en vanlig tjejtidning som Michaela köpte .. SOLO, ett välkänt märke i affärerna kan man väl säga. & där i fanns 69 frågor och svar om sex. den som svarat på dessa frågor var så sjuuuukt rolig alltså, o vissa frågor var pinsamt idiotiska. måste bara skriva med några bara för att ni ska se vad jag menar.

1# Hur hårt kan man hålla i hans k*k?
- Fråga honom.

2# Min kille har haft sex med 100 tjejer, är det äckligt?
- Nej. Bara se till att testa dig innan ni har oskyddat sex.

3# Kan man bryta k*ken?
- Nej men man kan få sprickor i vävnaden blablabla..

och så fortsatte det, 69 frågor kan ni tänka er vad vi skrattade!? vadå inte äckligt om han har haft sex med 100 tjejer, hade såå inte blivit tillsammans med honom från början. och den första frågan, pinsam pinsam .. och den tredje, hur kan man ens ställa en sådan fråga när det inte finns ben i den? gud. nu kommer detta inlägget att bli misstolkat till 1000 av många men jag bryr mig inte riktigt hahah. vi hade helt enkelt sjukt kul med en normal tjejtidning, man kan ju nästan börja undra vilka tidningar som är värst egentligen - tjejernas eller killarnas ?



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0