» i wanna go far from here

2009-09-18 @ 14:44:27
Att jag aldrig kan bli frisk, satans usla immunförsvar jag har. Ont i huvudet som
satan + hosta + förkylning, men ingen feber? hallå.. ska jag ha allt på en gång så
kan jag allt lika gärna få lite feber med. Baaahh! Längtar tills jag får min lön hur
som helst, då ska jag köpa en hel del nödvändiga (?) saker. & är tydligen medlem i
Åhlénsklubben & fick hem en massa rabattkuponger.. bl a 20 % rabatt på valfri
parfym. Inte illa när en av mina favoriter håller på att ta slut här hemma! O sen
följer en lång lista på vad jag vill köpa, men det gäller att hålla i pengarna ändå :)
Försöker trots allt spara inför kommande resa om det skulle bli någon. pusspuss!


du är något att bygga en dröm på.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0