» my devotion is for all time

2009-09-28 @ 23:55:35
jag älskar dig sebbe. ♥


hejhopp! det blev som sagt ingen uppdatering av bloggen innan jag stack till badhuset! huur som helst så kommer en kort sammanfattning av helgen nu.. jag var med sebbe, robin, alex, natha, malin och manfred igår. De spelade poker medan jag bara kollade på.. Sen var vi även på Burger King typ kl halv 12 på natten och åt hah. Sen stack sebbe & jag hem hit och han sov här. tråkigt nog somnade jag tidigt eftersom att helgen har varit så sjukt jobbig. jobbade 13.00-22.30 på lördagen och sedan 11.00-19.00 på söndagen + UNDERBAR på fredagen of course! =) Det är vad man kan kalla en händelserik helg som åtminstone suger musten ur en. Allt händer alltid på en gång.

Min dag med michaela har varit helt toppen. En massa skratt har det blivit .. som vanligt då vi 2 antingen har sovit för lite eller för mycket huhu. hur som helst så var vi på badhuset till typ 7. alla sjuka saker som hände & sades, knäcker mig bara jag tänker på det! Åhh lilla ponken som vi skulle beställa pommes av som blev sååååååå lost in space att han inte ens kunde räkna ut hundra minus tjugofem , eller heller inte kunde bestämma sig för 'vilka
av alla olika glas och muggar som vi skulle dricka ur?'
heelt galet. sen i bastun var det sååå roligt, eftersom att där stod det en liten skylt "För allas trevnad, var vänlig att ta av badkläderna och sitt endast på en handduk i bastun ." hm, och vårt svar på det blev? .. ALDRIG I LIVET! =) thihi. anyway, efter en dusch som inte var allt för härlig tog mickan och jag bussen till stan, där mamma sedan hämtade oss. på hemvägen stannade vi en snabbis på Max för att köpa med oss mat hem & sedan blev det full rulle hem för att kolla idol! jag har även kollat vidare lite på O.C säsong 4. & jag vill verkligen inte att OC ska ta slut så snart :( det är bara så jävla bäst. ♥ pusspuss everyone.






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0