» 09-09-12

2009-09-13 @ 16:39:29
mitt hjärta. ♥


Hade en underbar kväll igår med Sebbe hemma hos Robin med ett gäng. tihi vi spelade spel och vi lyckades rätt bra du & jag älskling? :) Åkte med Alex in till stan vid 11-tiden, tacktack. Och sen blev jag asarg eftersom mina stövlar bara hux flux gick sönder !? Såå irriterande eftersom jag använt dem 2 gånger. Från och till en begraving, o från och till en buss -.- Ska absolut lämna in dem imorgon. Till råga på allt är jag sjuk for real, hostar så att jag hindrar mig själv från att sova haha (: Ska kolla på Män som hatar kvinnor ikväll tänkte jag. + hjälpa Älsklingsmaria med hennes blogg ;) Det är inte så lätt som det verkar att fixa en snygging till blogg. puss & kram, skriver senare!



Fotspår ♥
Postat av: maria

tack tack älskling, vet inte vad jag skulle ta mig till utan min älsklingssara ;) <3

2009-09-13 @ 16:41:45
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0