» and it's just emotions

2009-09-06 @ 23:55:23

Fredagen var helt bäst kan man ju säga . Stack hem till
Sebbe vid 8tiden, och satt med lite på deras kräftskiva.
Efter det åkte vi 8 pers. i en bil till Nicke i Falkenberg!
Verkligen en toppenkväll måste jag säga, hade så sjukt
skoj med babe. Sen sov vi där, jag + sebbe & många
fler. Såå galen natt där man inte fick mycket sömn alls.

När vi vaknade var vi himla bakis. Mådde inte allt för
bra när Nicke körde oss till getinge där jag sedan tog
bussen till hstd. Rasmus (snape) hoppade på bussen ,
ooch ursäkta mig för att jag mådde illa o verkade lite
smått stel för detta hahaha! :$ Stack in till mc donkan
& åt, tack för att donkan finns ibland alltså. Sen stack
jag hem o städade hela övervåningen, o därefter fick
jag börja fixa mig inför Anna feeeest. Mamma körde
pappa på fest vid 7, sen kom hon hem med thaimat
till oss, himla gott var det! Vid halv 9 stack Michaela
& jag hem till Anna på fest, trevligt folk var det där.
& till sist stack vi in till stan kvart i 12 och resten vill
jag inte ens prata om . . puss på alla nära & kära :) ♥

_____________________________________
and i don't wanna miss a thing.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0