» dagarna är sådär meningslösa

2009-09-15 @ 11:43:50

hejhopp alla  ♥

det är så galet tråkigt att vara sjuk, det är just därför mina dagar är så galet meningslösa.
man blir galet sugen på att träffa älskling & ungefär 1000 saker till , just bara för att få
slippa ligga hemma o vänta på att allt ska vända. allt är så galet mycket roligare än detta, men OM nu säger jag om, det skulle vara så att jag är frisk imorgon, då kommer jag att
åka in till stan med Maria & sen träffa Sebbe på kvällen. och DET skulle göra mig sååå
gaaalet glad! vi får hoppas på att detta inte är allt för mycket önsketänkande helt enkelt.
nu ska jag snart gå ner & äta lite thaimat som blev över från igår ah får ju passa på med jordnötssåsen när inte älskling är med hihi. pusspuss, skriver förmodligen lite mer sedan!

Förresten, vilka är på att åka utomlands nu i höst?


Fotspår ♥
Postat av: maria

Hoppas du blir frisk tills imorgon gumms ! <3

2009-09-15 @ 19:04:34
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0