» don't be just another dime.

2009-09-24 @ 23:39:45
Dagen med min älskade mammi har varit toppen med stort T. Gekås bland en massa folk i trängsel och hopp om att lyckas få med sig lite saker hem, ja visst fungerar det varje gång! Det blev verkligen en blandad kompott saker vi fick med oss hem. ÅHH och jag fick totaldamp vilket man kanske inte riktigt kan säga är rätt sätt att uttrycka sig på .. men MQ har som sagt en outlet där & priserna är galet låga jämfört med de i stan .. Köpte en topp där t.ex. som i stan kostar 300:- fullpris. jag betalade 100:-. & sen hitta jag världens finaste tröja med, men det ska vi inte ens nämna. mamma blev såå irriterad på mig när jag redan hade handlat kläder fastän jag då har kläder som räcker i 1 år för typ 3 tjejer.. hopplösa mig och jag kan inte låta bli att älska kläder, skor och väskor. det är bara jag, och man får typ stå ut med det om man ska umgås med mig moha! (a)  tack för en supermysig dag mamma! :) ♥

Hur som helst, i förrgår fick jag en ny TV av pappa! 32" är det och jag typ
älskar den. älskling köpte OC säsong 4 till mig och honom idag eftersom
det är 2 boxar för 499:- på Hemmakväll ! Så gav jag honom pengar innan
vi stack för att kolla på när hans syster + en massa andra sjöng i st: nikolai.
det var så sjukt fint, att så unga människor kan sjunga så fint, det är något
jag aldrig kommer att fatta. När jag kom hem la jag mig genast i sängen &
kollade på OC. Blir nog sängen snart, upp tidigt för att åka in till stan med
michaela imorgon nämligen! och lönen kommer även då, härligt härligt ! :)


    Bild på min mysiga halsduk, köptes idag för 30 kronor.
           Den är lika mjuk som vilken annan halsduk. 
              Gekås är riktigt bra ibland hörrni haha!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0