» i break the rules so i don't care

2009-09-01 @ 23:15:46

♥ igår blev jag återigen brunett efter en lång vår & sommar som blond.
   behöll lite blonda slingor så att jag inte blev helt mörk, it felt so right!

    
klicka för större format.

♥ och idag var mammi & jag i stan för att inhandla lite olika saker.
   hon köpte en stekpanna på maxi bland annat hihi, och jag köpte
   jeansleggings från Bikbok, Curlspray på Maxi samt ett armband
   från Pandora för det presentkort jag fick av min morbror på min
   student! kommer köpa & önska mig små berlocker lite då & då.
   de är så satans dyra men de symboliserar ändå något så det är de
   värda det :) helgen är fullbokad med en massa saker .. fester och
   pizza med kusin . hoppas bara att allt håller i sig som det ska!  ♥


klicka för större format.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0