» iloveyoubaaaby

2009-09-03 @ 23:58:33

idag vaknade jag med mina 10 jävla myggbett som kliade satan.
hur lyckas man bli biten tio gånger under en natt !? ;o they really
must love my blood haha. sen blev det jobb från 09.30-15.00 ,
hade rasterna så dagen gick rätt snabbt. sen som alla i halmstad
kanske märkte så ÖSREGNADE det när jag skulle hem ? man
kunde tro att taket på självaste maxi skulle rasa in. när jag kom
hem var jag så blöt av regnet som aldrig förr! åhh stackars mina
arbetskläder + alla mina PLU-nummer som jag hade liggandes
i fickan .. OCH min mobil som har blivit helstöörd efter att ha
haft den liggandes i en vattentät ficka. När jag prata med Sebbe
så lät det som att han var ungefär 200 meter från telefonen ;o

Ikväll har jag varit med världens bästaste älsk. Du är underbar! ♥
.You make me happy and you are really one of a kind. pusspusspusspuss.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0