» It's a rainy day even if the sun is shining

2009-09-11 @ 17:38:52



Idag var det begravning för Marianne kl 11.
Superfint var det, med alla blommor & musik.
Vila i frid nu, det var skönt med ett sista avsked.

Efter detta stack jag & mamma in till stan lite snabbt.
Bytte batteri på hennes klocka, lagade mitt armband som
jag fick på studenten av danskarna. De på Mårtensson gjorde
det helt gratis! Tacktack, mycket snällt av er :} Vi käkade även
+ att jag köpte ett par nya joggingbyxor. Min cykel har otroligt nog
sabbat alla mina andra buhu. Kommer lite bilder sen på mina senaste
shoppingrundor, dvs. idag & igår! Nu ska jag hoppa in i duschen, har nu
nämligen nyss vaknat efter 3 timmars sömn. Har en förskräcklig hosta och
hostmedicinen är för stark så jag blev helt groggy haha. Hörs sen! Kramkalas.

Tack för en underbar natt.




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0