» i'll bleed if you want me to

2009-09-19 @ 15:56:37
Älskling kom igår och stannade här tills 2 idag. kändes sjukt jobbigt när han åkte!
Roligt & mysigt har det varit, du är bäst. Speciellt då att älskling aldrig har sett så
kallade "hakgubbar", dvs. att en av oss ligger upp och ner & så tittar man på den
andres mun. Gaalet kul var det & jag är så förvånad över att han inte hade gjort
detta tidigare ^^, Ikväll ska jag bara ta det lugnt ... skulle ha festat med Michaela,
Emelie, Anna & Robin . men självklart är jag inte frisk och jag ska jobba imorgon
så måste krya på mig nu så att jag inte blir sämre inför jobbet. Är förmodligen på
bättringsvägen men inte tillräckligt frisk och sprallig för att ränna ute på stan och
frysa i finkläder nopenope. Får nog bli en film med mamma & pappa tänkte jag :) 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv o försöka sova lite. Vi fick ju inte
allt för mycket sömn i natt haha. hoppas att alla får en trevlig lördagkväll! puss ♥
                                               
                                                 i need you for life.
                                          

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0