» vi är rätt bra ändå baby

2009-09-17 @ 23:46:40

Det blev stan en snabbis för att ta ett foto till min nya legitimation. Och jaa, man kan ju inte säga annat än att man aldrig blir nöjd på sådana bilder! :) Michaela bjöd mig på mat på Hello, tack älskling :$ Bakad potatis med skagenröra, mums. Sen ikväll stack vi till ICA för att vara so god damn onyttiga !? Michaela den jäkeln åt både chokladmousse & kladdkaka haha! Jag åt kladdkaka, men lika illa är ju det. Måste gå ner i vikt nu herrejösses, man vill ju inte växa ur alla jeans som redan sitter supertight? höhö .. men inte ens att lägga sig ner på golvet för att göra situps orkar jag. Skyller på att jag är lite småkrasslig, det fungerar alltid. till och med på det egna psyket. Ångest får jag nu så det blir nog golvet en stund ändå ha! Träffa älskling imorgon så lägger mig nog strax. Gotta be fit for fight when he comes haha ;} Kuddkrig ftw nä .. massa pussar ska han få minsann =) ciao ciao, vi hörs antagligen av imorgon :) pusss! ♥



minibild på lilla mig thihi.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0