» you miss me like a hole in the head

2009-09-07 @ 23:51:42

Jag är nog Halmstads, om inte Sveriges klantigaste person. Inte nog
med att min mobil gick sönder i ösregnet förra veckan.. idag när jag
satte mig i bilen och skulle öppna en Actimel så tappade jag ner den 
i ett fack i väskan där mobilen självklart låg. omg snacka om klantigt.
Snart är det väl som Michaela säger ... att de tar ifrån mig vårdnaden 
av den eftersom att jag behandlar den så jävla dåligt x). Vi kom iväg
lite sent men till slut var vi framme på Sannarp där vi hämtade bästa
Jenn. ♥ Sen stack mamma jenn & jag för att äta på Max vid Eurostop.
Himla gott, det stället är så bäst när det gäller hamburgare. Och efter
maten gick jag & Jenn runt för att hitta kläder till henne på Eurostop,
vilket inte gick så bra som vi hade hoppats på! Istället tog vi bussen in
till stan för att göra det vi hade väntat på hela dagen: ta hål i öronen ! 
Eller ah, Jenn tog om sina som hon hade låtit växa igen & jag gjorde
ännu ett hål så nu har jag två st. i höger öra & ett i vänster :} jag är så
supernöjd thihi. Runt halv 6 stack jag hem till BABY. Vii kollade på
Tomten är far till alla barnen, och vi fick oss en hel del sköna skratt hah.
Tyväärr var jag tvungen att ta bussen hem halv 11 & jag mötte Melis
i stan för att ta bussen med henne hem. Tack Jennifer & Älsk för allt!

______________________________________________________

JORDGUBBAR DOPPADE I VIT SMÄLT CHOKLAD
- måste provas, det är supergott & inte svårt alls att göra! Läs nedan.

Och just det thi. Igår kväll var jag med min kusin och vi hade asroligt!
Först stack vi & köpte pizza + vit choklad borta vid ICA. Vi cyklade
hem med pizzorna där bak haha. När vi kom hem till mig så käkade
vi gott & sen smälte vi den vita blockchokladen på spisen för att vi
sedan kunde doppa jordgubbar i dem. Sen är det bara in med dem
i kylen. Och så satans gott är det! Filmen fick bli Yes man, eftersom
min kära kusse inte hade sett den än ;b tack kusin, BIG LOVE. <3


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0