' beteende-känsla-konsekvens

2010-04-13 @ 22:59:03

Utbildning i Ängelholm hela dagen och den var lika rolig & givande som del 1. Kom hem till Jossan strax innan halv 8. Sedan hämtade vi Marie, Chuk och Nedde på vägen. OCH VI KOM FÖR SENT moha. Tack vare att det stod på eniro att det skulle ta 33 minuter att köra när det tog typ 45 mins pga trafiken och lite annat. Vi har skrattat så tårarna sprutat och vi har sagt vad vi känner inombords. En fin dag med andra ord. (förutom min svim-attack) Dessutom fick vi supergod mat, kladdkaka och frukost där med tanke på att vi var på Klitterhus - Ett havsbadshotell som låg precis nere vid stranden. Helt underbart att vara där.

Sammanfattningsvis; volym är energi, ingen vill ha en negativ arbetskamrat, om jag var ett djur enligt beteende/känslaskalan så hade jag varit en krokodil-sankt bernard, vi lärde oss kroppsspråk, att prata
med magen och att feedback är det viktigaste att ha med oss tillbaka till arbetet. 

  NYCKELN TILL FÖRSTÅELSE
. öka medvetenheten om perceptuella skillnader
. acceptera att andra har sina perceptioner för verklighet.
. ta dig tid till att förstå andras verklighetsbilder.


tänk så mycket skönare ett telefonsamtal kan få en att känna sig.


Fotspår ♥
Postat av: anna

jag har ett sånt möte snart ;( suck ^^ men jag är redan proffs för lärt mig det mesta i skolan ;D men ändå roligt, plus att jag får pengar för det ;) <3

2010-04-16 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0