' cocacola-abstinens, ohja.

2010-04-28 @ 22:16:22

kick steptouch kick..
Är äntligen hemma efter ett hårt pass på Actic med Jenn hihi. ♥ Snacka om att jag var helt slut efteråt. Kan bero på att man tar i lite extra om man är arg :) Solade även lite. & jag vill bli brun för det är så mycket fräschare och snyggare än att vara vit och blek. That's it.

Pratade tele med Anna på väg hem och vi försökte planera inför valborg, men dessa planer står fortfarande helt still och får göra det tills imorgon. Då ska Roobin snacka med Hampus .. så får vi se om det blir något eller icke. Juste, söta kassaledaren Judy ringde också. Hon frågade om jag kunde jobba imorgon & ja, varför inte? Det är ju pengar! Så det blir att vara hårmodell imorgon bitti och sedan jobba eftermiddagen samt kvällen. Får skjuta upp fikan med Alex till typ.. söndag? haha. Nu måste jag få i mig MAT eftersom min huvudvärk kommer krypandes.

ciao peeps!


Fotspår ♥
Postat av: Jennifer

Haha det var ett bra sätt att få ut sina aggretioner på gumman ;) hihi <3

2010-04-29 @ 21:49:43
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0